SERUM UTM YANG SELAMAT DAN BERKESAN

DUA SERUM YANG BERASAKAN HERBA 
SELAMAT DAN BERKESAN UTK KULIT KITA




ALHAMDULILLAH.. masih diberi kesempatan dan peluang untuk menjengah blog lagi.. rindu plak rase nak berkongsi cerita dengan para pembaca. BTW lela ada satu perkongsian yang boleh dikatakan sangat menarik sb ia melibatkan aset yang sgt penting bag kaum wanita.. wajah.
Actually UTM juga menghasilkan produk kecantikan since ramai wanita Malaysia nowadays suke sangat nak putih dan cantik. Apa yg bagusnya produk ni mempunyai kajian selama 2 tahun di Uni Dongguk Korea Selatan. dan sudahnya pastinya ia tiada bahan kimia kerna ia berasaskan herba.

SELAMAT DAN BERKESAN.. sebagai seorang yang bijak dan prihatin tentang kesihatan badan, sudah pasti tagline ni kita uatamakn. cantik2 jugak tapi keselamatan dan kesihatan badan perlu diutamakan. kerana lambakan produk kosmetik yang mengandungi bahan berbahaya utk kita sedang rancak diniagakan dipasran kini.

SERUM ANTI AGING DAN WHITENING yang dihasilkan oleh utm ni adalah 100% bebas bahan kimia. ia dihasilkan drpd herba yg mampu memutihkan kulit wajah, memudarkan jeragat,
menegangkan serta membina kologen kulit.




haa..ni serum anti aging, bahan asas ia Ekstak Kacip Fatimah. Serum ni actually boleh menghilangkan garis halus pada wajah. biasala kita ni makin berusia, garis halus makin kelihatan, kolagen makin berkurangan. So serum ni bertujuan untuk meningkatkan kembali penghasilan kologen. Kadang muka kita kelihatan cekung disbkan kologen kulit yang semakin kurang. Lela sendiri alami masalah ni. kadang malu sb muka cekung sangat, tapi sekarang alhamdulillah, xlagi.. pipi dh naik ckit, walaupon bdn xnaik2..hihi


ni pula serum whitening dan memudarkan jeragat. Bahan asas adalah herba Mas cotek. memang super best. lela gunakan tanpa was-was. tanpa risau kesan sampingan. dari hari ke hari kulit muka lembut selembut bayi, rata, jeragat pon makin pudar. sangat berbaloi rasenya bagi sesiapa yang inginkan kulit cantik beli serum ni. insya ALLah tak menyesal tau..



ni gambar terbaru lela selepas pakai serum ni dalam 3 mggu gitu,
Setelah 3 mggu lela menggunakan serum anti jeragat ni, ape yg boleh lela share, kulit muka jadi tegang dan lembut, ingatkan syok sendiri tp dalam mase yang same lela dpt riview drpd customer, beliau juga rasa ada perubahan setelah seminggu pakai serum tu.. jeragat masih lg ada, yela, kalo cepatkan sgt hilang mcm pelikla plak, takut menggunakan bahan kimia plak kan? btw biar selamat asal selamat.

nampak x jeragat yang bermaharaja lela di kulit muke lela. btw gambar xberapa nak jelas. ni selepas 1week lela pakai serum. ade perubahan ckit2. masa ni kulit xsmooth lagi.. masih berbiji2, merah2..

so bagi anda yang berminat dengan serum ni boleh direct contact lela 0196538484, insyaAllah lela sedia membantu.. :)

salam sayang dr lela 

Popular Posts