DALAM PANTANG NAK MAKAN APA YA???

Assalamualaikum..

Bagi ibu-ibu muda mesti tertanya-tanya dan tercari-cari herba apa yang bagus untuk pulihkan luka, rahim selepas bersalinkan? biasala anak 1st dan 2nd biasanya masa ni kita tengah tercari-cari apa yang terbaik untuk diri kita. Untuk recover balik body kita. Masa kita bersalin berjuta urat2 putus tau. bila tahu macam seriau je kan? haha. but kejadian yang Allah buat tu sangat cantik dah. 

Kacip fatimah  atau nama saintifiknya Labisia Pumila digunakan secara turun temurun untuk membantu mengekalkan sistem peranakan yang baik bagi wanita, untuk mengetatkan dan melincirkan. Cuma mak-mak kita dulu nak kene rebus bagai baru dapat minum. Sekarang pakai telan je. namun adakah kacip fatimah yang kite beli atau perolehi itu 100% adalah kacip fatimah. perlu diingatkan kacip fatimah adalah tumbuhan herba yg sukar utk diperolehi. 

Utm telah mengeluarkan produk kacip fatimah dan ianya 100% original kacip fatimah dan tiada campuran.  ianya juga telah mendapat kelulusan daripada KKM. Ianya produk yang dipantau oleh IBD Utm (Institute Biotechnology Development). Ianya adalah selamat dan terjamin. Pengemar Kacip Fatimah bolehla mendapatkan produk ni dari saya. 


sekiranya anda berminat bolehla hubungi saya di 0196538484 (lela)
salam sayang, ikhlas berkongsi.  

harga RM90 (60 tabs) 
1biji sehari

Popular Posts