KAMI SAYANG GAZA!!!!



           Sujud syukur ya Allah.. harini 27 ogos 2014, selepas 57 hari Gaza dijadikan bahan ketawa penduduk Israel, akhirnya dengan kuasa Allah, tentera kesayangan Allah menang jua. Alhamdulillah, menitis air mata wanita kerdil ini. Sebak terharu, kagum, semua ada. Terasa hinanya diri ini, terasa agung dan besarnya Allah. Siapa saya utk mahu mendustakan kekuasaan Allah. YA Allah syukur kerana mendengar doa-doa hambaMu..
Sedang hari-hari bumi gaza di bom, rakyatnya dibunuh dengan kejam, kita di Malaysia hanya mampu berdoa dan bersedekah. Dek kerana kita orang islam, yakin dengan Allah, yakin dengan doa, maka berdoalah kita sampai menangis teresak2. Dan harini, Gaza menang.. itu yang kita nak, Allah bagi dekat kita. Maha Pengasih dan Penyayang nya Dia. Dia tak bagi kita nangis lama-lama. Sedih lama-lama. Disebalik rebut Dia bagi pelangi.. subhanallah.. subhanallah..


Dalam bisness Shaklee, kami juga diajar untuk berpegang teguh dan yakin pada rezeki Allah.. ada zikir-zikir harian yang kami amalkan. Bukan sahaja usaha yang kami pentingkan.. amalan rohani juga menjadi pemangkin empayar kami. Empayar?? Ye..empayar.. setiap kami (SID) adalah boss, mampu membina empayar sebesar yang kami mahu.. Cuma apa yang penting kehendak dan kemahuan kami untuk berusaha. 

Bagi diri saya sendiri sangat bersyukur dipertemukan dengan kumpulan bisness yang betul.. ye, betul dalam konteks seimbang amalan ukhrawi dan duniawi.
Sebab tu, saya saying group saya
I luv Group Champion
I luv Group SET
I luv Group I Reach
I luv Group Jutawan
Berminat untuk join group hebat kami, bolehla hubungi lela di 0196538484. insyaAllah I will giv my best.. 

Akhir kata kasih sayang dari saya, jangan segan untuk belajar menuju kejayaan. Tapi seganla bila kita susah dan kita tak berbuat apa-apa untuk mengubahnya. Usaha tangga kejayaan.

Popular Posts