KEISTIMEWAAN KELUARGA SHAKLEE KAMI

KEISTIMEWAAN MENJADI SEBAHAGIAN DARIPADA KELUARGA SHAKLEE KAMI


Shaklee merupakan suatu peluang perniagaan yang berbetuk MLM dan berlandaskan syariah dan sudah pasti ianya halal. Di dalam keluarga Shaklee, upline dan downline sama-sama bekerja untuk mencapai impian masing-masing. Dan saya Norlela bt Zaabar, No. ID 912263 merupakan sebahagian daripada keluarga Jutawan Shaklee

1.       Enjoy 20% diskaun sekiranya anda menjadi ahli

Kita sedia maklum, salah satu keistimewaan yang bakal diperolehi oleh ahli Shaklee adalah harga produk 20% lebih rendah daripada harga runcit. Dengan hanya bermodalkan RM75 anda akan menikmati harga ahli seumur hidup. Oleh itu, semua pelanggan Shaklee amatla dialu-alukan untuk mendaftar sebagai ahli.  

2.       Kumpulan Jutawan yang hebat

Bagi anda yang ingin memulakan perniagaan dengan Shaklee, sangat-sangat digalakkan. Kami mempunyai kumpulan jutawan yang hebat yang telah dipelopori oleh ramai master coordinator yang Berjaya.  Sekiranya anda mendaftar bersama saya, anda akan dimasukan ke kumpulan Shaklee Extraordinary yg dipelopori oleh Senior Key Coordinator ibu Ida, Lady Boss Master Lyna Noh dan kumpulan yang akan sentiasa memberi semangat dan info terus menerus kepada downline. Di dalam kumpulan kami anda tidak berseorangan. Anda akan sentiasa dibantu oleh upline mahupun kawan seperjuangan.  

3.       Seminar dan online coaching.

Kami juga menyediakan seminar sekali-sekala, dan online coaching untuk memastikan anda sentiasa mendapat input serta perkongsian tip-tip menarik.  Dalam kumpulan kami ilmu adalah untuk dikongsi.  Maka, dengan itu, anda tidak perlu travel jauh untuk mendapatkan ilmu, segalanya dihujung jari. Dengan kemudahan internet yang anda ada, anda boleh menjana income 2,3,4 mahupon 5 angka. Benar bagai dikata, dimana ada kemahuan di situ ada jalan.

4.       Segalanya  Mudah dan ringkas dengan shaklee2u.com.my

Shaklee semakin maju setapak lagi kehadapan, sekiranya anda mahu membuat pesanan  barang, mendaftar ahli baru, mendapatkan matlumat baru, menyemak bonus dan lain-lain hanya melalui online shaklee2u.com.my. Sekiranya anda berdekatan dengan branch boleh pergi terus  ke branch Shaklee. 

5.       Ganjaran Shaklee. 

Berbalik kepada ganjaran yang akan diterima oleh anda diatas penat lelah dan usaha yang anda berikan.
a)      Personal Bonus
b)      Leadership Bonus
c)       Car Bonus
d)      Conference 

Perlulah diingatkan Shaklee merupakan perniagaan kita sendiri. Bukan perniagaan upline. Sistem yang dibuat oleh pihak pengurusan Shaklee adalah adil dan saksama.

Anda berminat untuk menjadi ahli?
Boleh berhubung dengan saya melalui email: norlela06@gmail.com
Atau sms di talian 019-6538484

Popular Posts