SET TRIPLE M



SET TRIPLE M

Assalamualaikum semua. Harini tergerak hati untuk sharing tentang produk menyusu sahklee SET TRIPLE M. Walaupun dah ramai yang telah menggunakan shaklee dan mendapat kesan yang optimun, tetapi masih ramai yang menyedari kebaikkan menyusu bayi sehingga umur 2 tahun. Masih ada lagi ibu2 diluar sana gagal menyusukan bayi. Faktor utama yang menghalang mungkin susu nya sangat kurang. Bila kurang distimulasi susu mula merudum dan hilang begitu sahaja.


disini dinyatakan 3 vitamin utama yang penting bagi ibu menyusu ialah, Energizing soy Protein, Ostermatrix, Alfafa. Bagi yang berkemapuan bolehla add on Vitalea,  B compleks dan vitamin C.

Jom kita lihat apakah kebaikan vitamin2 ini dalam membantu menghasilkan susu badan ibu.

1. Energizing Soy Protein:
 merupakan protein semulajadi yang diabstrak dari soya. Ianya adalah selamat dan semulajadi. ESP memberi tenaga kepada ibu menyusu sekaligus menyebabkan ibu menyusu tidak letih. Selain itu menambahkan dan memekatkan susu. secara tidak langsung baby cepat kenyang dan tidur lena.

Bonus bagi ibu menyusu yang mengamalkan ESP: protein memainkan peranan untuk membina dan membaiki tisu badan yang rosak, secara tidak langsung mengekalkan si ibu tampak muda sentiasa. Kulit lebih anjal. Peranan protein juga mengurangkan pigmentasi dan memudarkan parut jerawat. Hal ini berikutan parut yang hitam adalah disebabkan kekurangan protein.

2. Alfafa :
 Alfafa diperbuat daripada raja herbs dan membantu dalam banyak permasalahan dalaman wanita. alfafa mengandungi "galactogogue" bertujuan untuk meransang dan mempercepatkan penghasilan susu ibu. selain itu alfafa juga membantu proses detox dan membuang angin dalam badan.

3. Ostermatrix
Ianya bertindak sebagai kalsium. Ostermatrix sangat diperlukan oleh ibu menyusu. Hal ini kerana ibu menyusu telah banyak kehilangan kalsium semasa menyusu yang boleh meyebabkan gigi rapuh. Ianya juga bertujuan untuk mengelakkan kuantiti susu berkurang semasa haid. Dan membantu dalam pembinaan darah, tulang, gigi dan saraf.

3 elemen vitamin tadi boleh di optimunkan keberkesanannya dengan

4. B compleks
B compleks bertujuan membantu tubuh badan bertenaga dan otak lebih fokus. Ianya juga meransang hormon yang menenangkan bagi memastikan emosi lebih stabil dan si ibu tidak stress.

5. Vitalea
Vitalea merupakan multivitamin lengkap untuk ibu menyusu. mengandungi 12 vitamin dan 7 galian mineral dan mengandungi iron formula yang sangat penting bagi tubuh.

6. Vitamin c
merupakan vitamin cantik kerana membantu dalam penghasilan kollagen. Bagi ibu menyusu penting kerana dapat meningkatkan sistem imunisasi ibu dan bayi.

saya sertakan juga testimoni customer yang telah mencuba:


sekian sahaja, perkongsian entry kali. sebarang pertayaan dan tempahan boleh hubungi
lela (019-6538484)
norlela06@gmail.com
fb:Lela Nur

salam sayang buat semua pembaca.....

lela

Popular Posts