ESP JADIKAN KULIT CANTIK


 ESP JADIKAN KULIT CANTIK, BERSIH DAN LEMBUT!!
            Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee (ESP) adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga. ESP Shaklee mengandungi 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzimdan asid amino untuk membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ,kulit dan kelenjar untuk memastikan anda kekal muda.

 Protein merupakan elemen penting yang bertindak untuk menjadikan kulit muka lembut, bersih pendek kata cantiklah. Bagi yang ada parut jerawat hitam, salah satu puncanya adalah kekurangan protein. Jadi ambillah peluang ini untuk membaiki kulit anda yg bermasalah seperti kusam, berparut dengan ESP

 ESP dapat membantu menghasilkan sel-sel kulit yang baru. Setiap 21 hari sel kulit kita akan bertukar wajah..Jadi, keperluan protein yang berkualiti sangat penting supaya sel-sel kulit yang dihasilkan adalah sel-sel yang berkualiti dan kulit kita akan kelihatan gebu, bersih dan licin..Bagi anda yang mempunyai parut-parut jerawat, itu disebabkan oleh sel-sel kulit yang telah mati dan tak diperbaharui.

  Protein yang terkandung dalam ESP juga merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut untuk memperlihatkan kulit yg berseri dan anjal.





 Testimonial ESP yg dirasai sendiri oleh customer





Tempahan atau sebarang pertanyaan boleh hubungi: 



 Norlela (912263)
norlela06@gmail.com
0196538484(call,sms,wassap)
FB:Lela Nur



 ** All statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 













Popular Posts