COQ Health UNTUK JANTUNG SIHAT, TENAGA, KULIT CANTIK DAN SUNBURN.

COQ Health UNTUK JANTUNG SIHAT, KULIT CANTIK, SUNBURN PON TAK LAGI!! TENAGA PON ON JE.

September coming, mcm biasala every month shaklee mesti buat promo. So product yang terpilih minggu ni, COQ Health. Sangat-sangat suke produk ni sb ia memberi kebaikan 4 in 1 kepada pengguna.

Produk ni mengutamakan kesihatan jantung dan kulit. Siti Nurhaliza dan Siti Sara pon makan COQ 10 ni, tapi bkn produk shaklee ni. Saja nak tekan kan nutrien COQ10 ni sangat perlu dalam menghasilkan tenaga dalam setiap sel dalam badan dan ianya juga anti oksidan yang tinngi tau.

kebaikan COQ Health

JANTUNG SIHAT
Melindungi arteri dari kolestrol jahat LDL. LDL ni ia terenap dalam arteri dan menyebabkan jantung sukar untuk mengepam dan merupakan salah satu punca serangan jantung. COQ Health boleh menghalang pengoksidaan LDL kolestrol sehingga 70-80%. Dan ianya juga boleh menguatkan otot-otot jantung. 

KULIT CANTIK
COQ Health membantu mengurangkan penuaan, wajah lebih berseri dan mampu mengurangkan kedutan dan jeragat. Macam biasalah sebab ianya merupakan antioksidan yang tggi. dan ianya juga mengandungi abstrak vitamin E dan abtraks tea hijau.

SUNBURN
Haa, ni sangat sesuai bagi yang kerja berjemur tengah panas dan punyai habit malas nak pakai losyen sunblock . Telan je sebiji COQ ni, sunburn dapat cover satu tubuh. Sebab itulah krim muka kebanyakkannya menggunakan COQ 10 sb ianya juga bertindak sbg sunblock kepada kulit.

TENAGA
COQ10 merupakan nutrien larut lemak semulajadi yang terdapat dalam setiap sel badan. ia bertindak menghasilkam tenaga dalam setiap sel. So ia akan buat kite rase bertenaga. Naik tgga tingkat 3 pon  rasa mengah. Bila ini berlaku lebih baik berhati-hati.

Testimoni.




  

sebarang persoalan dan order bolehla call, wassap, email
ummimuazzikry
0196538484
norlela06@gmail.com
FB: Lela nur 



 ** All statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Popular Posts