HILANG 31 KG DALAM MASE 2 BLN SETENGAH!!!

HILANG 31 KG DALAM MASE 2 BLN SETENGAH!!! 

NAK RAMPING BUKAN MASALAH LAGI, SIHAT, CERDAS BERTENAGA BONUS BUAT SY!!

Turun 31kg dlm mase 2.5..woot..woot. Sb shaklee mmg best..
<Noreen Natasha>

Noreen amalkan ESP, Lecithin, Alfafa dan Omega Guard. alhamdulillah dengan disiplin, konsultasi yg sempurna tentang aturan makan, dan semangat noreen berjaya mendapat berat badan ideal. Disamping mendapat shape bdn yg diimpikan.

KENAPA BADAN SGT2 PERLUKAN PROTEIN

ESP
1- U need protein becoz u need high energy to do high performance. At least 30% protein daily. kenape penting sgt protein nie? Sgt2 penting sb protein bertindak sbg recovery muscle kpd otot2 kite. So that u all ade tenaga utk melakukan kerja.

2- Wanita u all sgt perlukan protein utk kecerdasan. Besides, untuk dptkan berat bdn ideal. Kenapa pengambilan protein sgt berkait rapat dgn berat badan?? Sb kemurungan, stress, PMS, menopaus akan terhapus dgn cepat bile u all tingkatkan pengambilan protein. Faktor2 semua ni akan mempengaruhi u all dpt berat badan ideal. Diet yang rendah lemak pada 20%, protein yang tinggi pada 30%, dan karbohidrat pada 50% adalah diet yang sesuai bagi menjaga kualiti tenaga dalam masa yang sama mampu menurunkan berat badan wanita.

LECITHIN??
Ape itu lecithin? Bagaiman lecithin bertindak menghapus lemak?
Lecitin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan ‘melekat pada lemak’….dalam kata ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu ‘terapung’ dalam darah…dan seterusnya mencegah lemak dari melekat pada dinding membran..

DETOX ANDA

Alfafa bertindak sebagai detox. Segala toksin dlm usus akan disingkirkan oleh alfafa. Toksin ini akan menghalang penyerapan nutrien dan vitamin. Sbtu kadang-kadang program slimming kite failed.

PATI IKAN
Omega Guard dapat menyingkirkan lemak tepu dalam badan.

pm healthy vita shoppe or sms 0196538484 for special price

Popular Posts